سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان از سوی مجرمین و تبهکاران از جرائم نابخشودنی است.

حسین سبزواری گفت: در روز گذشته شاهد ایجاد نا امنی از طریق زورگیری و سرقت در سطح شهر بوده ایم

 به گفته سبزواری، ارتکاب جرایم این چنینی در این شهرستان مسبوق سابقه نبوده و ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان از سوی مجرمین و تبهکاران از جرائم غیر قابل گذشت و نابخشودنی است.

او گفت: به همین منظور ضمن تشکر از اقدام به موقع و واکنش سریع عوامل انتظامی شهرستان، از دادستان محترم به عنوان مدعی العموم انتظار می‌رود در جهت احقاق حقوق عامه اقدامات لازم را به عمل آوردند.

به گفته سرپرست فرمانداری اردکان: همچنین به منظور اثر بخشی مجازات و پیشگیری از اتفاقات مشابه از ریاست محترم دادگستری شهرستان خواهان رسیدگی پرونده مزبور به صورت ویژه و خارج از نوبت عادی و اعمال مجازات‌های بازدارنده می‌باشم.
در پی اطلاع پلیس از وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات از احدی از همشهریان توسط فرد ناشناس، بلافاصله موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی کمتر از سه ساعت طی عملیات مشترک، سارق در شهرستان دیگر شناسایی و دستگیر، به اردکان منتقل، اموال مسروقه کشف، اقدامات تحقیقی و قضایی از سوی شعبه بازپرسی دادسرا انجام و متهم روانه زندان گردید.

پیرو دستورات ویژه ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد با جرایم بلاخص جرایم خشن و با توجه به هماهنگی‌های ویژه انجام شده بین دستگاه قضا و پلیس، امنیت عمومی و آرامش روانی مردم خط قرمز دستگاه‌های خدمتگزار بوده و با مرتکبین مطابق مقررات برخورد خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.